Standardní humanoidé.

Národy Editovat

Barbaři Editovat

Barbaři je souhrnným názvem pro široké množství lidských národů, které nežijí kulturním, usedlým a civilizovaným způsobem lidí měst a království. Ať už se jedná o severské Barbary hor, statné muže zabalené do kožešin, nebo uctívače mualáha prohánějící své koně po širých pláních velké pouště.

Pravidla Editovat

Pravidla pro Kahla Larp Editovat

Pravidla pro lidi na Larpech kahlaveranai je dělívala na Lidi a Barbary. Teď už Barbary nemáme, ale byly silnější a neuměli číst, nebo nakládat s aktivními magickými předměty.

Životy: 4, Síla rasy 1, žádné zvláštní schopnosti.

Lidé i Barbaři nosí modrou šerpu, stejně jako třeba Vlkodlaci nebo Upíři.

Pravidla pro KDrD - Zvláštní schopnosti Editovat

Pravidla pro lidi při jejich použití na hrách Kahla DrD, v pravidlech Dračího Doupěte 2.

Jménem krále (Duše, rychlá volba: Lidé království) Editovat

Oddanost ušlechtilé věci mu dodává sílu vytrvat až do konce.

Pokud hráč udělí postavě Jizvu aby získala zdroje při prosazování zájmů pána nebo organizace, kterým dlouhodobě slouží, dává jí tato jizva 1 Zdroj navíc.

Zarputilost (Vliv, rychlá volba: Osadníci) Editovat

Mohou mu vyčítat, že je bezohledný, sobecký nebo paličatý, ale on to nazývá odvahou stát si za svým.

Z každé Jizvy na Vlivu získává postava vždy 1 Zdroj navíc.

Idol žen či mužů (Vliv) Editovat

Jeho divoký vzhled či naopak jemný šarm jsou zbraní, která láme i ta nejnepřístupnější srdce.

Postava má nadání (2 manévry) pro svádění a získávání přízně osob opačného pohlaví.

Lví srdce (Duše, rychlá volba: Barbaři) Editovat

Je statečný a neotřese jím sebevětší nebezpečí či beznadějná situace.

Postava má přirozenou ochranu (sleva 1 na Vyčerpání), pokud čelí zastrašování či psychickému nátlaku.

Styky (Vliv) Editovat

Díky svému postavení nebo cestování má spoustu kontaktů na nejrůznějších místech.

S touto obsahovou pravomocí může hráč stanovit, že určitá cizí postava dluží jeho postavě z minulosti laskavost, nebo že s ní má společného známého, ke kterému mají oba kladný vztah. (Aktivace 1 Vliv)