FANDOM

Kardrak Kahlaveranai XVI. byl prvním trpasličím králem, jenž nastoupil na trůn ve Městě u Dračího jezera po šotčí dynastii Mekovců. Jeho dětství i období dospívání je značně zahaleno tajemstvím. Jedny zvěsti říkají, že byl po vlkodlačím útoku na město v roce 1469 uvězněn na univerzitě, kde na něm byly prováděny rozličné pokusy. Pravděpodobnější verzí se však zdá, že byl zachráněn a vychován Aüleho knězem v pevnosti Silverfort.

Události LARP 2010Editovat

Život v ústraníEditovat

Kardrak vyrostl jako prostý občan bez valných privilegií v pevnosti Silverfort. Byl velice nadaný v alchymii a orientoval se především ve výrobě jedů. V roce 1500 si jeho nadání povšiml i šotčí král Mek II. a pozval Kardraka do Města u Dračího jezera, aby se zde ujal vedení Univerzity.

Nástup na trůnEditovat

Události vedoucí ke Kardrakově nástupu na trůn jsou nanejvýš zmatené. Mezi kosmopolitním Městem s náboženskou svobodou a ve skrze trpasličím Silverfortem ovládaným Aüleho kněžím se zvyšovalo napětí. Ortodoxní trpasličí válečníci, sloužící jako Městská garda, vypověděli šotčímu králi poslušnost a odešli do Silverfortu.

Krátce na to padlo město v Bitvě o Mitrilovou bránu a bylo vypleněno skřety. Ve městě zůstala pouze skupina neohrožených barbarů. Král Mek II. z města záhadně zmizel nikým neviděn.

V tu dobu vystoupil Kardrak z anonymity. Prokázal svou příslušnost k rodové linii Kahlaveranaiů díky mateřskému znaménku a ujal se vlády nad Městem – bez koruny, avšak opírající se o vůli lidu i uznání království Za velkou horou a Důlcentra.

Kardrakovi oslabené nástupnické pozice využili vlkodlačí Páni a vyznavači Černoboga k získání léna. Z vděčnosti Kardrak udělali léno i barbaskému chánovi Bragimu za hrdinnou obranu města.

Události DrD 2011Editovat

(doplnit)

Události LARP 2011Editovat

(doplnit)

V síti Wikia

Náhodná Wiki