FANDOM

Johaness.png

Johannes

Profesor Johannes Mirón, potulný Čaroděj z Liemerské Univerzity na nařízeném studijním volnu. Zajímá se zejména o obrazce a dlouhodobá očarování, je spíše mágem teorie.

Statistiky Editovat

Člověk

T/D/V 4/7/6, Sudba:10

Charakteristika 4 (Dovednosti zaříkávače, čaroděje, jízda na koni, vliv v magických kruzích)

Zvláštní schopnosti: Věčný žár(1), Styky(1), Knihomol (zběhost na Učenost a Magické znalosti), Čarovné stráže(1, 3), Dračí dech(1), Znak salamandra, Znak sylfy, Triumfální příchod

JIzva: Strach z démonů(1V - odvážné akce proti démonům)

Vybavení: Amulet (1), Šat, titul, profesorský řetěz, kvalitní kůň(2)

Cennosti/Suroviny/Vybavení: 2

Události Editovat

V Hostinci na rozcestí mu nějaký neslušný ork ukradl koně.

V travinách pak zloděje i s karavanou dohnal a s jejím vedoucím se dohodl na kompenzaci a slušném platu jako magický ochránce karavany. Jako takový se pak zúčastnil útoku na Narnukovu bandu, kde málem příšel o život!

Na začátku bíle stezky pak byl zmámen strážcem cesty, z čehož si odnesl únavu, špinavé šaty a prastarý dukát.

V Horní tráví většinu času v pohodlném křesílku před hospodským krbem s knihou. Nalezl však po okolí několik zajímavých kouzel a rozhodl se, že v doprovodu dostatečně početné skupiny živých štítů se rád porozhlédne po těch starobylých ruinách bílého města i dalších záhadách tohoto místa. S Radibusem měl další neshodu ohledně čarodějnic.

Během výpravy do Bílého města sice nikdy nebyl vážně zraněn, ale užil si dostatek ohrožení od zombií, temných démonů, skřetů a znovu zombií, že se rozhodl, že nějakého průzkumu na vlastní pěst se raději vzdá a bude si užívat tepla a pohodlí civilizace a pro znalosti a zvláštnosti bude posílat svou studentku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki