FANDOM

Gordot je vypočítavý skřetpáslík - trpaslík po matce a skřet po otci.

Skret - Gorgot.jpg

V mládí byl řádně vychován trpaslíky a nezkušenému oku by jeho podivný původ pod zbrojí a vousem prozradila snad jen šedivá kůže. Gordot strávil nějakou dobu u skřetů, kde poznával jejich zvyky. Po návratu do rodného domu již nemoh zapadnout mezi svůj klan, kde nikdy nebyl dobře přijímán a tak jej opustil a vydal se na cestu dobrodruha. Prý aby našel otce, či snad lepší společnost, kde nebude pro svou odlišnost vyvrhelem.

Nastoupil se svou skřetí odolností a trpasličí silou slibnou dráhu žoldnéře. Při své práci se doslechl o vzdáleném městě Hennývnu, kde skřeti a jiné rasy žijí pospolu a skřetpáslíci jsou váženou menšinou a členy městské gardy. Vyhledal tedy karavanu putojící tímto směrem, jíž se nechal naverbovat jako ochranka.

Z putování Editovat

Potkali jsme skřety a vlky, kteří napadli karavanu. Bojoval jsem s nimi urputně, ale na ale byly velmi silní. Nakonec došlo k jednání - obchodníci se nějak domluvili s tím šamanem Narnukem a já tak nemusel zabít bratry a naopak si možná polepším v Hennývnu u zdejších náčelníků!

Dorazili jsme do nějaké pohorské vesnice. Jídlo a pití dobré a Olaf - ten si mě najal - platí. Prý nás čeká nějaká výprava, ale vleče se to. Co, aspoň si užiju. Pak nás vzali do hory ke zdejším trpaslíkům, kde se mnou jedlali jako s nejhorším póvlem. Trpoši nadutí! To jim ještě spočítám. A ten bílej ork otrockej se na mě furt vytahuje!

Jdeme těm trpaslíkům pro nějaké posvátné kladivo. V lese spousta pavouků a oživlého dřeva. Bylo to tvrdé, ale nás je hodně, takže jsme si s těma nohatcema dobře poradili!

Tahle mlha mezi mohylovým polem je divná. Plná zvuků a skrývaného děsu a smrti. Jak na hřbitově. Po chvíli na nás vystartovalo několik vysušných zubatců, kterým usekutá ruka či hlava vůbec nevadila a furt se po vás sápali. Navíc jich bylo střešně moc, všechno se to rvalo mezi sebou a nad tím hulákal nějakej temnej velkej chalán. Družiníci začali taky padat, tak jsem radši vzal roha pryč, z tohodle nekoukalo nic dobrého.

Mlha a smrt Editovat

Gorgot utekl z boje do mlhy v mohylových pláních smerem nijak daným. Sotva zahledl jen obrysy vzdálených či malých postav, aniž by poznal jestli je to jeho družina či ne, už okolím zakvílel výkřik: "Viděl nás! Ztrestejte ho!" Než se Gorgot stihl otočit a utíkat zase pryč, už byl zezadu pevně uchopen, a desítky zubů, čepelí a bodců se zarili do jeho těla. Jen cítil svou pulzujicí chlístající krev, která purpurově smáčela jeho zbroj. Vzduchem a mlhou se rozplýval pach poslednich vydechu života a Gorgot uz jen bezvladně leží na zemi kde jej pomalu zakrýva mlha zapomnění.

To však není konec.

Touha po pomstě, znovu volná síla mohyl a mrtví náčelník skřítků jej povolali zpět. Zpět do neživota, aby se ještě se světem podělil o své poslední pocity. Svůj strach, svou zášť, svou nenávist.

Ve smrti Editovat

Společně se skřítky v noci dotáhl mlhou k bráně a věži v níž tábořila jeho bývalá družina. Nepustili ho již znovu k sobě. Byl znovu jíný, znovu vyděděný, znovu opovržený a zahnaný.

Odešel najít ty, kteří jím vždy opovrhovali nejméně - skřetí bratry. Nalez nedaleký válečný tábor jedné tlupy. Malý ale zařízený. Skřeti se na něj tvářili nevraživě, ale starý šaman, jehož doprovodem vlastně jen všichni byli jej přijal s mnoha slovy, přísliby a proroctvími. Den trávil ve sklepení domů a čekal s ostatními. Na co?

Na závěrečné zůčtování. Tábor byl napaden jeho bývalou družinou. Všichi jeho bratři padli, ale on čekal v temnotách, až k němu příjdou ti lidi a trpaslíci a gnómové, aby s nimi mohl zůčtovat. Rozdal mnoho těžkých ran, než ho odnesl oheň. A náčelníkovi se podařilo uniknout. Přivede bratry a všechny nás pomstí! Kolotoč smrti se bude valit dál!

StatistikyEditovat

rasa: Skřepaslík

Bojovnik 3 Rameno na rameno, Cit pro zbraň(sekera), Osobní strážce

Výbava Editovat

  • Obouruční sekera - přesně, kvalitní
  • Těžká zbroj
  • kvalitní oblečení
  • 2 pochodně
  • 10 grošů & 2 cennosti

V síti Wikia

Náhodná Wiki