FANDOM

První z několika důležitých Älueho kněží, kteří se nějakým způsobem zasloužili o nynější podobu Města u Dračího jezera. Vyrůstal v Silverfortu bok po boku s králem Kardrakem Kahlaveranaiem XVI, který však z bezpečnostních důvodů zůstával v anonymitě.

Vedl skupinu několika ortodoxních trpasličích válečníků, kteří se starali o blaho Silverfortu. Po smrti správkyně Alienor (nevím jistě jestli se tak Alča tehdy jmenovala) se chtě nechtě stal správcem Silverfortu. Podařilo se mu v Silverfortu rozšířit nechuť k stávajícímu králi Mekovi II. Ve městě pak rozdmýchal oheň mezi vládnoucím králem a kostlivci, když díky záměrně špatně kladeným otázkám při zpovědi spřátelenou kněžkou Mehu (nevím jak se jmenovala její postava) vyvázl z obvinění pokusu o najmutí vraha na stávajícího krále a navodil dojem, že někdo (snad kostlivci) si nepřeje spolupráci mezi městem a Silverfortem.

Byl zabit nedlouho poté nájemným vrahem a tak již nebyl u toho, když jeho učedník Dorm III pomohl prokázat a dosadit Kardraka zpět na trůn, kam patřil.

V síti Wikia

Náhodná Wiki